info@marmarplast.com

02188950461

02188972951 - 02188972952

info@marmarplast.com

02188950461

02188972951 - 02188972952

قیمت دیوارپوش

دیوارپوش چیست؟

در گذشته برای دکوراسیون خانه از انواع کاغذ دیواری و رنگ ها استفاده میشد ولی امروزه با پیشرفت تکنولوژی دکوراسیون بیشتر از دیوارپوش ها استفاده میشود

 همانطور که از نام د یوارپوش پیداست یک پوشش برای دیوار است که به دیوار زیبایی میبخشد و همچنین از هرگونه ضربه دیوار جلوگیری میکند.

در این مقاله به معرفی 3 نوع دیوارپوش میپردازیم و در آخر عوامل موثر در قیمت دیوارپوش را بررسی میکنیم.

در این مقاله به معرفی 2 نوع قرنیز پی وی سی میپردازیم میپردازیم جهت خرید قرنیز و دیدن نمونه کارهای ما روی لینک زیر کلیک کنید.

1. دیوارپوش فایبر گلاس

فایبرگلاس همان الیاغ شیشه ای متریال زبیعی میباشد که از مواد غیرسمی تشکیل شده است و برای محیط زیست هیچگونه ضرری ندارد. اگر  از دوست داران محیط زیست هستید این نوع دیوارپوش ها بهترین نوع برای شماست.

فایبرپلاس در برابر مواد شیمیایی مقاوم است و همچنین درصورت آتش سوزی و حرارت هیچگونه آسیبی به آن وارد نمیشود، دیوارپوش هاس فایبرگلاس غیرقابل اشتعال هستند.

از مزایای مهم این نوع دیوارپوش ها نصب آسان و صرفه جویی در وقت و هزینه است.

2. دیوارپوش چوبی

یکی از متداول ترین نوع دیوارپوش ها ، دیوارپوش چوبی است که به خانه حالت روستایی و نوستالژیک میدهد و بیشتر مناسب خانه ها با دکوراسیون ویلایی و روستایی میباشد.

اگر فضای لوکس و دنج همانند روستاها میخواهید انتخاب این نوع دیوارپوش را به شما توصیه میکنیم.

3. دیوارپوش چرمی

یکی از جدیدترین نوع دیوارپوش ها دیوارپوش چرمی هستند که برای پوشش دیوار از آنها استفاده میشود البته این نوع دیوارپوش ها زیاد در ایران متداول نیستند.

این نوع دیوارپوش ها مناسب استفاده رد همه جا هستند مانند منازل، ادارات و حتی مدارس.

دیوارپوش چرمی نرم و ضخیم هستند در برابر حرارت و صوت عایق هستند.

عوامل موثر در قیمت دیوارپوش

تعیین قیمت دیوارپوش با توجه به برند و جنس آن متفاوت میباشد شرکت مرمرپلاست میتواند با درنظر گرفتن تمامی فاکتور ها مانند سلایق مشتری و هزینه دیوارپوش موردنظر شما با بهترین کیفیت را ارائه دهد جهت ارتباط با مشاورین ما روی لینک زیر کلیک کنید.

در این مقال با 3 نوع دیوارپوش آشنا شدیم جهت اطلاع بیشتر درباره قیمت ها و دیدن نمونه کارهای بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید.

اشتراک گذاری مطلب

جستجو